Thursday 14 May 2009

Ρετιρέ και 3 χάριτες...σταθερή αξία...

Όπως κάθε ψάρι στον κόσμο του blog που σέβεται τον εαυτό του έτσι και εγώ θα σας πω τον καημό μου....η ιστορία είναι προϊόν μυθοπλασίας και οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι άκρως αληθινή....

Πάντα ήξερα ότι κάτι δεν πάει καλά με το άτομο μου...είναι αυτό που λένε ότι νιώθεις πως έχεις κάτι διαφορετικό από τους άλλους...αφού εξέτασα όλες τις πιθανές ασθένειες που μπορεί να μου έστειλε ο καλός θεούλης από κάλο στον εγκέφαλο μέχρι εντεροκολίτιδα και αφού δοκίμασα όλα τα ματζούνια και γιατροσόφια τις αθάνατης ελληνικής μας παράδοσης αποτέλεσμα δεν είδα....

Τρομοκρατημένος λοιπόν έφτασα στο συμπέρασμα ότι είμαι υιοθετημένος...ήταν η μόνη λογική εξήγηση...προσπαθούσα να βρω ομοιότητες με τους γονείς μου και δεν μπορούσα...δεν έμοιαζα στον πατέρα-Γιακουμή που ήταν και η πρώτη μούρη στην πιάτσα με αναρίθμητες κατακτήσεις που συχνά πυκνά φρόντιζε ο θείος μου να μου θυμίζει για να με κάνει φαντάζομαι να αισθάνομαι περήφανος για την καρπερότητα που κληρονόμησα, αλλά ούτε και στην μητέρα-ψινάκη που οι ατάκες και το γέλιο τις αύξησαν τις πωλήσεις γνωστής εταιρίας ‘’πάνας βρακάκι’’ για ενήλικες...ήμουν ένα μαζεμένο μουρόχαβλο που πάντα άκουγε τα καλύτερα για τους γονείς του και όλοι περίμεναν πότε θα αναλάβω τα καθήκοντα τις οικογενειακής επιχείρησης ‘’γαμάω-γελάω άρα υπάρχω’’.

Σε αυτό το σημείο να τονίσω ότι η σχέση μου με την οικογένεια μου είναι η πάρα πολύ καλή...έχω μεγαλώσει με πολύ αγάπη όχι μόνο από τους γονείς μου...είμαστε μεγάλο σόι (ζωή να χούμε) και πολύ δεμένο...βέβαια αυτό έχει και τα αρνητικά του, όλοι θα πουν την γνώμη τους και ως ένα βαθμό θα πρέπει να ευχαριστήσεις όσους περισσότερους μπορείς...
Ένα ενδεχόμενο coming out θα επηρέαζε όλη την οικογένεια Χωραφά...όχι, φαντάσου λίγο κατάσταση...είμαστε Κυριακή του πάσχα στο χωριό (το ένδοξο captain v) ,έχουμε στρώσει το 15 μέτρα τραπέζι στην αυλή, να παίζει το τρανζίστορ τα αμερικάνικα και φέτος είναι η σειρά μου να κάτσω στην κεφαλή...και κάπου ανάμεσα ζαλισμένου αρνιού από την ναυτία του γυρίσματος και ευωδιαστού τζατζικιού διά χειρός θείας 4 ανεβαίνω στο τραπέζι και κάνω το solo τις καλομοίρας από την eurovision....la turkey,12 points....όσα και τα εγκεφαλικά τον θείον....δεν μιλάω για τον πατέρα-γιακουμή...ούτε να το φανταστώ....Κατίνα το δίκαννο και πάρτον κάτω τον άμοιρο.....

Τώρα θα μου πεις τι ζόρι τραβάς και πρέπει ντε και καλά να μάθει η θεία που σου δίνει σεμεδάκια να βάλεις πάνω στην πλάσμα ότι έχετε το ίδιο γούστο στους άντρες (για τον Λούλη μιλάω,όχι για τον θείο μου)...έλα μου ντε!!!εδώ σε θέλω...μπας και μου βρεις μια λύση γιατί τόσα χρόνια προσπαθώ και άκρη δεν βγάζω με το κολλημένο μου μυαλό....
Αργότερα θα αναφερθώ και στο θέμα φιλία και coming out που όπως φαντάζεσαι ένα θεματάκι όλα αυτά τα χρόνια το έχω....

Επειδή είμαι σίγουρος ότι μια νύστα να την πω, βαρεμάρα να την πω σου ήρθε θα σταματήσω το παραλήρημα για τώρα να σ’αφήσω να κάνεις την yoga σου...
nameste...!!!

4 comments:

musicbug said...

Ti yoga reee, eipame ftiaksame dynato kafe!!! Antexoume! Mia lysi einai na ftaseis se ena meso epipedo starxidismou, etsi wste na apolamvaneis pio polla kai na analyeis ligotero tis fovies sou. Ayto vevea den ginete se mia mera, symvenei oti erthei to moment of epiphany kai symvei kati pou tha mas "ksypnisei".

ianos said...

starxidismou e???poso 8a to i8ela auto...arkoumai sto na perimeno to moment ka8e proi...ksupano kai fonazo...moment...momeeeent eipa...alla tipota...opote gurnao stin routina...plusimo prosopou,dontia kana ntousaki kai arxizei i mera...
akouabelba...tik,
sound check...tik,
naf8alini gia tin ntoulapa...kara tik...!!!

mahler76 said...

"το σωστό coming out είναι αυτό που γίνεται με τους δικούς σου όρους"
Κομφούκιος

ianos said...

bre autos kala ta elege alla poios ton akouei einai to 8ema...