Tuesday 12 May 2009

Και το όνομα αυτού....Ιανός...!!!

''να το δείτε όπως ποθείτε''...θα έλεγαν οι θείες μου στους γονείς μου κάπου στα μέσα του 84 που έκανα το full frontal TZA μου στην κολυμπήθρα και σίγουρα δεν είχαν στο μυαλό τους οι μαύρες ότι ήταν η τελευταία φορά που αγόραζαν ταγιεράκι για event σε εκκλησία με μένα πρωταγωνιστή.....γιατί για να πάρουν παραμάσχαλα τα υπογλώσσια και να μου έρθουν με τα καπέλα στην Τήλο δεν το κόβω.....άσε που και αυτό πλέον δεν παίζει μιας και σχόλασε ο γάμος όχι γιατί το έσκασε η νύφη...γιατί σου λέει δεν είχε λάβει πρόσκληση ο pappastroumf τις βουλής και τους κράτησε μούτρα....πάρτε μια ακύρωση να την βάλετε στο album με τις φωτογραφίες του σουαρέ τις Tήλου.....

και ναι...καλά διαβάζεις διαδυκτιακε μου φιλε είναι ακόμα ένα gay blog που στόχο του έχει να δώσει μπουνια στο κατεστημένο του επαρχιώτικου είναι μου...

cυ soon....άντε και καλή αρχή βρε....

5 comments:

musicbug said...

Kalispera:-)
Welcome ston mageytiko kosmo tou blogging:-)) An arxizeis etsi dynamika tote i synexeia eimai sigouros oti thanai very exciting! Exeis fasi:-) Pao na diavasw kai ta ypoloipa:-p

ianos said...

kalos sas brika!!!!
gia arxi na s euxaristiso pou mpikes ston kopo oxi mono na diabaseis tis koulamares mou alla na afiseis kai comment se ka8e ena apo ta egkefalika mou krasarismata!!!! to ektimo polu alla kai ego min nomizeis de 8a safiso etsi....steile mou se parakalo enan ari8mo logariasmou trapezis na sou balo xrimata gia tis protes 5 apo tis 60 sunedries pou sou ekleise o psuxologos....kernao...

mahler76 said...

καλώς τον. Στην Τήλο δεν πάει το ταγιέρ έτσι κι αλλιώς. Εκεί θέλει προβιά και τσανάκα. χαχααχαχαχα
Καλημέραααααα

mahler76 said...

Υ.Γ: Στα δικά μου βαφτίσια ήταν όλοι ντυμένοι Saturday Night Fever ήταν 77 άλλωστε. Μια χαρά ταίριαξε το τότε ντύσιμο με το δικό μου τωρινό φέρσιμο.

ianos said...

xaxaxaxa probia kai tsanaka!!!min to ma8oun mono oi 8eies mou auto kai xaroun pou den 8a mpoun se eksoda...etoimes tis exoun tis stoles apo tin giorti tis katsikas...
an stin diki sou periptosi eftaige o Travolta i blame tis bates kai ta bolan tis karmen gia tin diki mou ekseliksi....itan tragikes oi emfaniseis tote...
thanks gia to kalosorisma kai gia ta comments!!!!!!!!!!